петък, 29 март 2013 г.

Късмет

Както си вървях по улицата, ненадейно
Спънах се в торба с пари
Ей, че радост – ще го отпразнуваме семейно,
И разбира се с приятели добри!

Ей, какво ли ще си купя?
От щастие забравих моите мечти!
От днес ще си живея аз бездейно
Ще съм си свободен аз - от сутрин до зори.

След щастието, ме прободе болка.
Май не са за мене тез пари?
На кого ли са… какво да правя?
Късмет ли е това или начало на беди?

Стоях така известно време
Без мисъл, сам, с пари и без пари
После тъжно продължих напреде
Защо ли Бог така ме съблазни?

Обърнах се и бързичко се върнах
Торбата, пак си беше там – като преди!
Защо поне един не се наведе
И от таз торба да ме освободи?

Както си стоях на улицата, ненадейно
Съдбата пак с късмет ме надари
Зад себе си чух глас. О, щастие неземно! 
„на скрита камера се усмихни!”.

Автор: Надежда Чоторова

Няма коментари:

Публикуване на коментар